5 Seconds of Summer | Rejects

 

maxresdefault (1)  

好囉踢娜來囉

謝謝Kitty點文喔♥

 

今天真是個情緒起伏的一天

先是踢娜喜歡的樂團成員接受踢娜的臉書交友邀請了♥

然後踢娜跟媽咪吵架氣到胃痛

接下來是跟踢娜的小夥伴講到哭哭啼啼的感性時間

 

今天發生了好多事情

踢娜覺得我自己真的是社會敗類

然後我的小夥伴ㄢㄐㄌ今天幫了我好多忙♥

讓我自己知道我沒有過的那麼悲慘(#)

 

踢娜要當個魯蛇中的魯蛇(y)

踢娜就是踢娜是個徹徹底底的魯蛇yo

 

 

Rejects這個詞有點像被排擠的人

踢娜就依照歌詞的意思把他翻譯成魯蛇囉:)♥

 

Rejects

 

Back at school they all thought I was an outcast, car crash
回到學校大家都覺得我是個沒救的廢人
"A hopeless fool", they said to me
他們跟我說我是個人生沒希望的蠢蛋
And my girlfriend said, I messed up, will I ever grow up?
我的女朋友說我的人生一團糟永遠不會長大
In the end, I'm not gonna
我只能說抱歉我就是長不大

What was I thinking?
我到底在想什麼
Everyone sees it
有眼睛的人都看的見
It's not a secret
這不是個秘密
That I'm just a reject
我是個魯蛇

Sick of the system
厭煩了所有的潛規則
Don't want to hear it
全都當成耳邊風
It's not a secret
這不是個祕密
That I'm just a reject
我是個魯蛇
I'm just a reject
徹徹底底的魯蛇

My teacher said, I was mentally disabled, so unstable
老師說我該去看心理醫生我無法控制自己的情緒
So I'd stay in bed all day
所以我整天都待在床上
Save your breath, you can talk at me but I'm not listening
省點口水吧你的話我全都沒在聽
If this is a test, then I'm probably failing
如果人生是考試的話我大概全當了吧

What was I thinking?
我到底在想什麼
Everyone sees it
有眼睛的人都看的見
It's not a secret
這不是個秘密
That I'm just a reject
我是個魯蛇

Sick of the system
厭煩了所有的潛規則
Don't want to hear it
全都當成耳邊風
It's not a secret
這不是個祕密
That I'm just a reject
我是個魯蛇罷了

They try to save me but I'm too far gone
他們設法救我但我早就回不去了
And they call me crazy so I play along
他們說我是瘋子可是我一個人也可以過得很快樂
And you want to change me but I'm on my own
你試著改變我但我還是要做我自己
La da da da da, da da da (x2)

What was I thinking?
我到底在想什麼
Everyone sees it
有眼睛的人都看的見
It's not a secret
這不是個秘密
That I'm just a reject
我是個魯蛇

Sick of the system
厭煩了所有的潛規則
Don't want to hear it
全都當成耳邊風
It's not a secret
這不是個祕密
That I'm just a reject
我是個魯蛇
I'm just a reject (x2)
我只不過是個魯蛇罷了

 

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()