close

5 Seconds of Summer | Superhero

   

BP91I8TCEAE6la9  

今天的第五首OMG

有沒有覺得很肛溫(好噁心)

Tina超喜歡這首的喔!雖然沒有錄製版可是個首歌的歌詞真的很可愛♥

副歌也很琅琅上口喔!

 

而且Tina找到了一個超可愛的字幕影片!!!!

 

Live版

(最後面在那邊跳跳跳超可愛的♥)

 

 

而且你們看到的Eddie是為了保護當事人掰的名字喔XDDD

protection  

 

還有很多神回覆XDDDD

lol  

(我還以為Michael的第一次是在殘障廁所)

glasses  

(我也帶粗框黑眼鏡所以你準備好了的話就來吧)

 

Tina快要笑死了XDDDDDDD

好啦大家今晚一起當小飛俠飛高高吧♥

 

#Note

Like Kent and Lois Lane 像超人還有露薏絲

Clark Kent是超人 Lois是超人的女朋友喔!

Lois-Clark-lois-and-clark-32400449-960-768  

 

Superhero

 

Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na (hey) x4

Eddie Never went nowhere
Eddie
很少出門
He stayed at home and play his X-Box
他都宅在家裡玩Xbox
He read too many comics
他看太多漫畫了
He watched too much TV
看了好多電視節目
Then somehow it got around
可是有一天
That his parents would be out of town
他老爸老媽要出遠門

And so they all decided
他的朋友都說
That he should have a party
他應該要趁這個機會辦個派對
Climbing through the windows
從窗戶爬進來
They were jumping off the roof
從屋頂跳下來
They were diving in the pool
來個花式跳水
Until he finally let loose
鬧到他終於失控

He said tonight I'm superhero
他說"今晚我是超級英雄
Watch me fly I'll never get low
看我飛高高
And I won't come down again
我才不要降落
(No no no)
Tonight I'm superhero
今晚我是超級英雄
I'm about to lose my halo
我可能會名聲敗裂
I wanna do it again
可是誰管他這麼多"

He had never got any
他從來沒有過豔遇
But this is the night his luck would change
但是今晚神奇的事情發生了
She wore those thick black glasses
她帶著厚重的黑色粗框眼鏡
But she was so sexy
但是她好性感
Then they started throwin' bottles
派對上大家開始互丟瓶子
Partied 'til they trashed the whole house
把整間房子堆滿垃圾
But he just did care though
可是他一點也不在乎
Cuz he was finally happy
因為他現在正樂著呢
She met him on the staircase
她和他在樓梯幽會
Like Kent and Lois Lane
就像超人還有露薏絲
They started making out and it would never be the same
天雷勾動地火囉

He said tonight I'm superhero
他說"今晚我是超級英雄
Watch me fly I'll never get low
看我飛高高
And I won't come down again
我才不要降落
(No no no)
Tonight I'm superhero
今晚我是超級英雄
I'm about to lose my halo
我可能會名聲敗裂
I wanna do it again
可是誰管他這麼多"

Neighbors came at midnight screaming
鄰居跑來抗議大半夜的吵什麼吵
Turn that music down
還不快把音樂關掉
They said where the hell is Eddie
大家都問說Eddie跑去哪兒了
He was nowhere to be found
怎麼找都找不到

He said tonight I'm superhero
他說"今晚我是超級英雄
Watch me fly I'll never get low
看我飛高高
And I won't come down again
永遠不降落"

He said tonight I'm superhero
他說"今晚我是超級英雄
Watch me fly I'll never get low
看我飛高高
And I won't come down again
我才不要降落
(No no no)
Tonight I'm superhero
今晚我是超級英雄
I'm about to lose my halo
我可能會名聲敗裂
I wanna do it again
可是誰管他這麼多"

Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na x2

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

017efcde2bf9b47a238198f3ecb7550a  

 

#LA Tour Diary

因為是之前的了所以Tina就沒有在標題寫囉!

因為孩子們穿了Superhero裝超可愛所以就在這裡放:)

tumblr_mv4fljxa4o1rtj68zo1_500  

(DC跟Marvel大亂鬥嗎XDDD)

吐哈哩屋餔樂Va!!

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()