close

The Vamps | Oh Cecilia (Breaking My Heart) ft. Shawn Mendes

 

The-Vamps-feat.-Shawn-Mendes-Oh-Cecilia-Breaking-My-Heart_  

我每次看到小布的臉都很想笑(ㄎㄅ

 

這個MV是在拍荒島求生記嗎XDDD

而且有超級可愛的Shawn Mendes喔喔喔喔喔喔(重點錯誤#

 

Tina其實不太懂這首歌到底是要把女生追回來還是要報復她(?

不過應該是前者吧因為曲風很輕快很可愛(不是這樣分的好嗎大姐)

所以如果歌詞有錯的話請不吝指正喔!

 

來聽不久前才釋出的MV吧:)

 

Oh Cecilia (Breaking My Heart)

 

Cecilia,
西西莉亞
You're breaking my heart
妳傷透了我的心
Your shaking my confidence daily.
妳每天都打擊著我的信心

Put your hands up,
把雙手舉高
You're surrounded.
妳被包圍了
The whole love thing,
這些愛情的玩意
I clowned it.
我只能裝傻
But whose the joker,
誰是扮小丑的那個
I guess I'm it.
我猜是我吧
Cause I let it right go when I found it.
因為那個時候我居然放手了

Time has never been my best suit.
我超級不會掌握時機
Now I've got everything except you.
除了妳我什麼都擁有
You moved out of my heart still got the bruise ,
把妳從我的心抽離時留下了好大塊的淤痕
I'd give it all back to be next to you.
不過我會加倍奉還的

I turn my radio up,
我把收音機打開
And it's just my luck.
真的超倒楣
Why-y-y-y-y-y-me
為什麼是我

I turn my TV on,
我打開電視
It's the same old song,
又是那首老歌
Why are you following me?
妳為什麼還跟著我

It's like a missing you sign
這應該是想念妳的徵兆吧
Is written on my face.
寫在我的臉上
Why-y-y-y-y-y-ya
到底是為什麼

It's like everybody knows,
搞得大家都知道
Cause everywhere I go
因為不管我走到哪裡
The whole world is singing to me.
全部的人都這樣唱著

Cecilia,
西西莉亞
You're breaking my heart
妳傷透了我的心
Your shaking my confidence daily.
妳每天都打擊著我的信心
Oh Cecilia,
西西莉亞
I'm down on my knees
我求妳了
I'm begging you please to come home.
求求妳快回家

Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh-eh-eh-eh

Had the girl of my dreams,
曾經擁有過我的夢想女孩
And now she's all gone.
但現在她何去何從
Thought that we could last forever,
原本以為我們會長久到永遠
I was all wrong.
我徹徹底底的錯了
Said that talking was cheap,
光是出張嘴是沒有用的
But now I'm flat broke.
可是我現在是個窮光蛋
She don't even wanna
她現在連看我一眼
See my face anymore.
都不肯呢

She don't wanna say,
她離開時
When she's gone away.
連一句話也沒有說
Cause she's on replay in my, in my brain.
她的影像在我腦海裡重複播放
I know what it takes,
我知道
Name a time and place.
約妳出來的結果
We can turn a break-up,
我們可以把分手場景
Into an out break!
變成一場甜蜜結局

I turn my radio up,
我把收音機打開
And it's just my luck.
真的超倒楣
Why-y-y-y-y-y-me
為什麼是我

I turn my TV on,
我打開電視
It's the same old song,
又是那首老歌
Why are you following me?
妳為什麼還跟著我

It's like a missing you sign
這應該是想念妳的徵兆吧
Is written on my face.
寫在我的臉上
Why-y-y-y-y-y-ya
到底是為什麼

It's like everybody knows,
搞得大家都知道
Cause everywhere I go
因為不管我走到哪裡
The whole world is singing to me.
全部的人都這樣唱著

Cecilia,
西西莉亞
You're breaking my heart
妳傷透了我的心
Your shaking my confidence daily.
妳每天都打擊著我的信心
Oh Cecilia,
西西莉亞
I'm down on my knees
我求妳了
I'm begging you please to come home.
求求妳快回家

Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh-eh-eh-eh

I know we're many miles apart,
就算相隔了十萬八千里
But I still feel her.
我還是想著她
They'll never be another one
這世界上沒有任何一個女生
Like my Cecilia.
可以代替西西莉亞

Oh where, oh where could she be?
她到底在哪裡
Does she still care about me?
她還在乎我嗎
When will she finally come back to,
她到底會不會回到我身邊
Come back to me?
回到我身邊

Cecilia,
西西莉亞
You're breaking my heart
妳傷透了我的心
You're shaking my confidence daily.
妳每天都打擊著我的信心
Oh Cecilia,
西西莉亞
I'm down on my knees
我求妳了
(I'm down on my knees)
(
跪下來求妳)
I'm begging you please to come home.
我求妳快回家
(Im begging you, begging you, begging you, yeah)
(
我求求妳快回家)

Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh-eh-eh-eh

Cecilia,
西西莉亞
You're breaking my heart
妳傷透了我的心
You're shaking my confidence daily.
妳每天都打擊著我的信心
Oh Cecilia,
西西莉亞
I'm down on my knees
我求妳了
(I'm down on my knees)
(
跪下來求妳)
I'm begging you please to come home.
我求妳快回家
(Im begging you, begging you, begging you, yeah)
(
我求求妳快回家)

Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh yeah yeah
Uh-huh-huh-eh-eh-eh

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

arrow
arrow
    文章標籤
    The Vamps
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()