close

5 Seconds of Summer | 18

 

tumblr_n7ea3bM7mY1sba4vwo1_1280

 

Tina再8天就滿18歲了喔喔喔喔喔喔喔喔喔♥

有沒有超級開心喔喔喔♥♥♥

終於跟我的寶貝們同歲了yayyyyyyyyyy

那就廢話不多說直接進入主題囉:D

超輕澀的可愛版♥

 

錄音版本♥  

 

18

 

I wish that I was eighteen,
我好希望我已經18
To do all the things,
然後做那些
You read in a magazine,
雜誌上寫的那些事情
I'm not saying I want to be Charlie Sheen.
我並不是指我想要當查理辛

She's just a little bit older but,
她只不過比我大了一點點
I want to get to know her,
我想要認識她
And she said it's already over
但她卻連個機會都不肯給

So tell me what else can I do?
快告訴我我到底還要做什麼
I bought my fake ID for you.
我還為了你買假身分證呢

She told me to meet her there,
她和我約在那裡
I can't afford the bus fare,
我付不出公車錢
I'm not old enough for her,
我對她而言還太幼齒
I'm just waiting 'till I'm eighteen.
我只能眼巴巴的等到我18

I think she wants to get with me,
我猜她大概對我也有點意思
But she's got a job in the city,
可是她在市區工作
Says that she's always too busy.
說什麼她很忙之類的屁話

She's got a naughty tattoo,
她身上有個淘氣的刺青
In a place that I want to get to,
就刺在我想要撫摸的地方
But my mom still drives me to school.
可是現在的我只是個還給媽媽載的小屁孩

So tell me what else can I do?
快告訴我我到底還要做什麼
I bought my fake ID for you.
我還為了你買假身分證呢

She told me to meet her there,
她和我約在那裡
I can't afford the bus fare,
我付不出公車錢
I'm not old enough for her,
我對她而言還太幼齒
I'm just waiting 'till I'm eighteen.
我只能眼巴巴的等到我18

You got me waiting in a queue,
我讓我在酒吧外面等
For a bar I can't get in to,
大排長龍的是要怎麼進去
I'm not old enough for you,
我對妳而言還太幼齒
I'm just waiting 'till I'm eighteen.
我已經迫不及待長到18歲了

In my bedroom thinking of her,
我只能在房間裡默默地想著她
Your pictures in my private folder,
瀏覽著在資料夾裡面的每一張照片
I know one day that I will hold her,
我知道總有一天我能抱著她
I'll make my move when I get older.
等我長大了一定會行動的

She told me to meet her there,
她和我約在那裡
I can't afford the bus fare,
我付不出公車錢
I'm not old enough for her,
我對她而言還太幼齒
I'm just waiting 'till I'm eighteen.
我只能眼巴巴的等到我18

You got me waiting in a queue,
我讓我在酒吧外面等
For a bar I can't get in to,
大排長龍的是要怎麼進去
I'm not old enough for you,
我對妳而言還太幼齒
I'm just waiting 'till I'm eighteen.
我已經迫不及待長到18歲了

I'm so sick of waiting till I'm eighteen.
快點讓我長到18歲啦!

 

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

 Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

13726815-256-k968390  

 

 

 

 

 

然後Tina說過要是破2300的話就放上巧克力牛奶舞

Here you go lol

Hope you guys enjoy it:D

 

    

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()