5 Seconds of Summer | Permanent Vacation 

11173407_999459796773153_5864693605512291253_n  

這首歌是男孩們在5/4於葡萄牙首都里斯本第一次發表的新歌喔♥

這次的巡迴演唱會 #ROWYSO 男孩們很用心請畫家幫每個巡迴城市製作特別的海報喔

男孩們可不可以順便來台灣啦嗚嗚嗚嗚

11081497_979874142065052_5238513529991523813_n  

 

這首歌的感覺跟Rejects很像

就是秉持著對我就是魯蛇但是我活得很快樂lol

Tina很喜歡這首歌的感覺 因為我就是很懶什麼事情都不想做(ㄎㄅ

然後大人對小孩的期待又特別高所以... 

 

來看一下現場嗨爆的氣氛吧♥

 

再附上Tina推薦的cover版本♥

我已經等不及男孩們的Audio版本囉♥

 

Permanent Vacation

 

You say that I'm too complicated
你說我這個人太難理解
Hung up and miseducated
秘密太多又誤入歧途
Well I say 9 to 5 is overrated
我說朝九晚五的生活太超過了
And we all fall down
而我們不停地往下墜

I can't sleep 'cause my mind keeps racing
思緒奔騰著無法入睡
My chest hurts 'cause my heart keeps breaking
心不停的被別人蹂躪
I'm so numb and I can't stop shaking
雖然已經麻痺了但還是忍不住顫抖著
And we all fall down
而我們不停地往下墜

Frustration, desperation
壓抑沮喪
You say I need some kind of medication
你問我是不是該吃藥
Situation, no motivation
這種情況害我沒有動力
Desperation
太難過了
Permanent vacation
是時候來個永久假期了

Hey, I'm doing fine and
可是我要跟你說我過的真的很好
I know I'm out of line
我知道我的行為有點脫序
So I sing this one more time
所以再讓我大聲唱一次
It goes, destination
所以索性來場
Permanent vacation
永久假期

Na na na na na na na

Voices coming through the speakers
大家彷彿在我耳邊用擴聲器講著
And they can't make me a believer
但沒有人能讓我屈服
I know I'm an under achiever
我知道我們永遠達不到你們要的成就
And we're all so proud
但我們為自己而驕傲

Watch out
注意了
I think I'm going under
我想我快被你們打敗了
'Cause right now I'm just another number
因為現在我還是小人物
Get out, this place is getting hotter
快滾出去這地方太煎熬
And we're all so proud
但我們為自己而驕傲

Frustration, desperation
壓抑沮喪
You say I need some kind of medication
你問我是不是該吃藥
Situation, no motivation
這種情況害我沒有動力
Desperation
太難過了
Permanent vacation
是時候來個永久假期了

Hey, I'm doing fine and
可是我要跟你說我過的真的很好
I know I'm out of line
我知道我的行為有點脫序
So I sing this one more time
所以再讓我大聲唱一次
It goes, destination
所以索性來場
Permanent vacation
永久假期

Hey, I'm doing fine and
可是我要跟你說我過的真的很好
I know I'm out of line
我知道我的行為有點脫序
So I sing this one more time
所以再讓我大聲唱一次
It goes, destination
所以索性來場
Permanent vacation
永久假期

Na na na na na na na
Na na na na na na na

Congratulations
恭喜你
Your imitations
你認同我們
We're taking over the radio stations
我們要用這首歌攻佔所有電台
Corporations
合作
Calculations
計算
We're the voice of the new generation
我們為新生代而發聲

Congratulations
恭喜你
Your imitations
你認同我們
We're taking over the radio stations
我們要用這首歌攻佔所有電台
Corporations
合作
Calculations
計算
We're the voice of the new generation
我們為新生代而發聲

Hey, I'm doing fine and
可是我要跟你說我過的真的很好
I know I'm out of line
我知道我的行為有點脫序
So I sing this one more time
所以再讓我大聲唱一次
It goes, destination
所以索性來場
Permanent vacation
永久假期

Hey, I'm doing fine and
可是我要跟你說我過的真的很好
I know I'm out of line
我知道我的行為有點脫序
So I sing this one more time
所以再讓我大聲唱一次
It goes, destination
所以索性來場
Permanent vacation
永久假期

Na na na na na na na
Na na na na na na na
Na na na na na na na

Destination,
目的地是
Permanent vacation
永久假期

 

 

我覺得大概就是因為男孩們的這些歌 我才會這麼愛他們吧♥

今後也要奮鬥下去啊啊啊啊啊lol

5sos-permanent-vacation-new-song__oPt  

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

 

Thanks a million♥

 

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()