close

5 Seconds of Summer | Unpredictable

 

96b7550d1e19b250f708688eb647a91e    

 

Tina覺得這次自己翻的不太好  如果有更好的修改方式請務必跟Tina說喔:)

謝謝♥

 

Let's get some music started:)

 

 

Tina也好希望有個帥氣的勇士把我救出來啊(不對)

最近超喜歡這首歌的  因為我超喜歡 Unpredictable 的發音(?)

歌詞意思也超棒的  要是我國文造詣好一點的話就能好好詮釋這首歌的意思了QAQ

 

 

Unpredictable

 

She sits at home with the lights out
她在沒有溫暖的家裡待著
Seeing life in different colors
用旁觀者的角度看著人生百態
I think it's time that we wake up
我想是時候把妳搖醒
So let me take you away
讓我帶妳看看這個世界

We can run down the street
我們可以在大街上奔跑
With the stars in our eyes
眼神充滿希望
We can tear down this town
我們可以摧毀這的小鎮
In the dark of the night
在夜深人靜時
Just open the door
只要妳願意打開心扉
We've got time on our side
我們還有很多時間
We can make it out alive
讓生活變得更精彩


Hey we're taking on the world
我們要征服整個世界
I'll take you where you wanna go
我會帶妳去任何妳想去的地方
Pick you up if you fall to pieces
把妳從深淵拯救出來
Let me be the one to save you
讓我當那個拯救妳的勇士
Break the plans we had before
打破所有規畫好的計畫
Let's be unpredictable
變的難以預測吧
Pick you up if you fall to pieces
把妳從深淵拯救出來
Let me be the one to save you
讓我當那個拯救妳的勇士

It took so long to convince you
我花了好久的時間才說服妳
I knew I had to show my colors
我知道我必須使出渾身解數
You never wanted to be rescued
妳從來就不想要被拯救
But now we're drifting away
但我們快被洪流捲走了

We can run down the street
我們可以在大街上奔跑
With the stars in our eyes
眼神充滿希望
We can tear down this town
我們可以摧毀這的小鎮
In the dark of the night
在夜深人靜時
Just open the door
只要妳願意打開心扉
We've got time on our side
我們還有很多時間
We can make it out alive
讓生活變得更精彩


Hey we're taking on the world
我們要征服整個世界
I'll take you where you wanna go
我會帶妳去任何妳想去的地方
Pick you up if you fall to pieces
把妳從深淵拯救出來
Let me be the one to save you
讓我當那個拯救妳的勇士
Break the plans we had before
打破所有規畫好的計畫
Let's be unpredictable
變的難以預測吧
Pick you up if you fall to pieces
把妳從深淵拯救出來
Let me be the one to save you
讓我當那個拯救妳的勇士

Earthquakes won't wait for another day
地震是不會挑日子來襲的
Don't say I know
不要說我是算命師
I never said it, I never said it, oh
我從沒說過  我從來就沒有說過
One day we can make it out alive
總有一天人生是由我們自己來掌控


Hey we're taking on the world
我們要征服整個世界
I'll take you where you wanna go
我會帶妳去任何妳想去的地方
Pick you up if you fall to pieces
把妳從深淵拯救出來
Let me be the one to save you
讓我當那個拯救妳的勇士
Break the plans we had before
打破所有規畫好的計畫
Let's be unpredictable
變的難以預測吧
Pick you up if you fall to pieces
把妳從深淵拯救出來
Let me be the one to save you
讓我當那個拯救妳的勇士
出發吧!
Till we've lost control
在我們失控之前
And we'll stumble through it all
我們要徹底顛覆這個世界
Let's do something new and unpredictable
讓我們來點新意  讓我們變得不可預測

 

 

如果你有發現今天Tina連續發三篇文的話(希望你們有發現喔哈哈)

那是因為 Amnesia 要出EP了♥

10346393_718308061559319_8613809268083535104_n    

 

覺得錢包沒有錢錢了( ry     不過大家一起來歡呼吧:)

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3 

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()