close

5 Seconds of Summer | Beside You

 

13855_616899711764190_4666680122816121254_n  

Tina看完歌詞之後超感動的

可是我一直想到Ryan的The Worst Boyfriend Ever XDDD

 

大家方便的話請到  Wonderful Taiwanese Fans 按個讚支持他們喔♥

他們的翻譯做的超用心的  請大家不吝給予支持與鼓勵♥ 

 

 

如果有一天你的男/女朋友為了自己的夢想離你而去

你的心情是怎麼樣的呢?

你會想他/她嗎?  還是就放手另尋一段戀情呢?

Beside You講的就是自己要離開自己的愛人去追尋夢想可是卻對她念念不忘的心情喔!

 

準備好了嗎?來聽音樂吧:) 

 

 

結束之後Ash發Twitter說

 QQ图片20140730105245   

超調皮的哈哈哈 Beside Hugh(?)

 

Beside You

 

Within a minute I was all packed up
我打包行李的時間用不到一分鐘
I've got a ticket to another world
我握著去另一個半球的機票
I don't wanna go
我其實不想走
I don't wanna go
我真的不想走
Sudden words are hard to speak
這瞬間話是這麼的難開口
When your thoughts are all I see
我讀懂了你的心
Don't ever leave, she said to me
不要離開我  妳這麼對我說

When we both fall asleep, underneath the same sky
我們在相同的天空下入眠
To the beat of our hearts at the same time
我們的心跳以同樣的節奏鼓動
So close but so far away
我們相隔的距離那麼的貼近卻又那麼的遙遠
(Can you hear me?)
(
你聽見我說的了嗎)


She sleeps alone
她的枕邊無人
My heart wants to come home
我的心催促著我快回到她身邊
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在
Beside you
妳的身邊
She lies awake
她徹夜失眠
I'm trying to find the words to say
我試著對她說出我沒能說的話
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在
Beside you
妳的身邊

Another day, and I'm somewhere new
新的一天我到了新的地方
I made a promise that I'll come home soon
我承諾過我會早點歸來
Bring me back, bring me back to you
把我自己帶到妳的身旁

When we both wake up underneath the same sun
我的在一樣的太陽下醒來
Time stops, I wish that I could rewind
時間靜止了  我希望我能夠倒帶重來
So close but so far away
我們相隔的距離那麼的貼近卻又那麼的遙遠


She sleeps alone
她的枕邊無人
My heart wants to come home
我的心催促著我快回到她身邊
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在
Beside you
妳的身邊
She lies awake
她徹夜失眠
I'm trying to find the words to say
我試著對她說出我沒能說的話
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在
Beside you
妳的身邊

There are pieces of us both under every city light
不論我在哪個城市裡  我都能看見我倆的身影
And they're shining as we fade into the night
那些回憶仍然閃爍著  而我們卻漸行漸遠

She sleeps alone
她的枕邊無人
My heart wants to come home
我的心催促著我快回到她身邊
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在


She sleeps alone
她的枕邊無人
My heart wants to come home
我的心催促著我快回到她身邊
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在
Beside you
妳的身邊
She lies awake
她徹夜失眠
I'm trying to find the words to say
我試著對她說出我沒能說的話
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在
Beside you
妳的身邊

She lies awake
她徹夜失眠
(Beside you)
(
妳的身邊)
I wish I was, I wish I was
我真希望我在  我好希望我在

She sleeps alone
她獨自入睡
My heart wants to come home
我真的好想回到妳身邊
I wish I was, I wish I was
我好希望我在……

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3  

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()