close

5 Seconds of Summer | If You Don't Know

 

5-seconds-of-summer-dont-stop-ep-cover  

 

對不起Tina這麼久才回來一次啊啊啊啊啊啊OTZ

百度的5SOS吧Tina也有開一個歌詞樓,最近有人開始在催歌詞了讓Tina不得已良心發現應該要來更部落格了XDD

Tina的大學生活可謂多采多姿啊,改天有空再來發個心得文吧

 

好囉今天翻得這首是詢問度超級高的If You Don't Know

這首歌收錄在Don't Stop EP裡面♥

其實Tina很久以前就想要翻,可是那個時候台灣地區的YouTube不給播放這首

所以那個時候Tina就找到了翻唱版本的

因此愛上了這兩個可愛的小兄弟♥♥♥ 

大家可以去subscribe他們的頻道喔♥

Twitter還有IG如果發漏他們的話他們會FOLLOW BACK (重點(ㄎㄅ)

 

其實Tina在第一次聽的時候就在那邊一直 米夠夠夠舞喔喔

然後就被洗腦了(?

所以中文歌名翻譯不是 哩哪繫姆災影 請不要怪我XDD

 

後來Tina才知道Spotify的好用(ㄎㄅ

https://play.spotify.com/album/7JCNOxti0KAMb7nq0ARTZt/26BgCuL7lH7V2DmRwxDUes

 ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ 這個網址可以聽喔

或者是下面的播放器♥

可是因為版權問題所以音樂是慢版的喔!

 

 

If You Don't Know

 

Tonight we're fading fast
我們隨著今晚的夜色漸行漸遠
I just wanna make this last
我只想把美好的回憶留下來
If I could say the things that I wanna say
真希望我有那個勇氣說出口
I'd find a way to make you stay
求你留在我身邊
I'd never let you get away
不會讓你轉身就走
Catch you in all the games we play
在愛情這場遊戲俘虜你

So go ahead rip my heart out
妳就把我的心撕碎吧
Show me what love's all about
教教我愛情的一切
Go ahead rip my heart out
狠狠地把我的心撕裂
That's what love's all about
教會我愛情的一切

I want you to want me this way
能不能像我愛妳一樣愛我
And I need you to need me to stay
我想要妳開口要我留下來
If you say that you don't feel a thing
不要說妳對我沒有任何感覺
If you don't know, let me go
如果妳感覺不到的話就讓我走吧
Let me go, let me go, let me go
讓我離開妳身邊
If you don't know then just let me go
如果妳感受不到我的愛就讓我走

Let's forget the past
忘掉過去
I swear we'll make this last
我發誓這是最後一次了
Cos' I remember the taste of your skin tonight
我只想記住今晚只屬於我的妳
And the way that you looked, you had those eyes
還要記得妳那美麗的眼睛盯著我看的樣子
I remember the way I felt inside
我記得我的內心翻騰著
And the name of the songs that made you cry
我也記得那些妳一聽就哭的曲子
You would scream, we would fight, you would call me crazy
妳的尖叫妳發起的冷戰妳會叫我瘋子
And I would laugh, you were mad but you'd always kiss me
然而我會隨著妳笑妳生氣後還是會吻我
In the shirt that I had that you always borrowed
妳到我家過夜總會借我的衣服穿
When I woke, it was gone
當我隔天醒過來我的衣服就跟著妳消失了
There was no tomorrow
再來沒有以後了

I want you to want me this way
能不能像我愛妳一樣愛我
And I need you to need me to stay
我想要妳開口要我留下來
If you say that you don't feel a thing
不要說妳對我沒有任何感覺
If you don't know, let me go
如果妳感覺不到的話就讓我走吧
Let me go, let me go, let me go
讓我離開妳身邊
If you don't know then just let me go
如果妳感受不到我的愛就讓我走

Go ahead, rip my heart out
妳就把我的心撕碎吧
If you think that's what love's all about
如果妳覺得這就是愛的滋味的話
Go ahead, rip my heart out
狠狠地把我的心撕裂
Go ahead, rip my heart out
就這樣把我傷的體無完膚吧

Go ahead, rip my heart out
妳就把我的心撕碎吧
If you think that's what love's all about
如果妳覺得這就是愛的滋味的話
Go ahead, rip my heart out
狠狠地把我的心撕裂
Go ahead, rip my heart out
就這樣把我傷的體無完膚吧

I want you to want me this way
能不能像我愛妳一樣愛我
And I need you to need me to stay
我想要妳開口要我留下來
If you say that you don't feel a thing
不要說妳對我沒有任何感覺
If you don't know, let me go
如果妳感覺不到的話就讓我走吧
Let me go, let me go, let me go
讓我離開妳身邊
If you don't know then just let me go
如果妳感受不到我的愛就讓我走

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()