close

Alex & Sierra | Little Do You Know

Alex-Sierra-Its-About-Us-2014-1200x1200   

今天Tina下午一聽到這首歌就決定晚上要翻譯啦♥

這首歌收錄在在 The X Factor USA 第三季奪冠的組合 Alex & Sierra 的首專♥

這小倆口也是交往中的情侶喔喔喔  難怪唱情歌可以唱得這麼甜♥

    

"你們是兄妹嗎?"

"我們親親,所以不是。"

這段我快笑死XDDD  就只有超恩愛超甜蜜的小倆口才能配合得如此天衣無縫吧!:)

我超愛他們版本的Toxic了,Tina也中毒啦!

 

Little Do You Know這首歌給Tina的感覺是,女生曾經經歷過一場心碎戀愛,然後男生保證下半被子會好好呵護她的感覺♥

啊啊啊啊啊啊Tina好想交這種男朋友(攤手)

希望Tina有把那種甜滋滋的港覺給翻出來啊♥

 

 

Little Do You Know

 

Little do you know
你不知道的是
How I'm breaking while you fall asleep
當你入睡時我是多麼的心碎
Little do you know
你不知道的是
I'm still haunted by the memory
那些回憶仍縈繞在我腦海
Little do you know
你不知道的是
I'm trying to pick myself up piece by piece
我還在嘗試把碎成片的心一塊一塊拼湊起來
Little do you know I
你不知道的是
I need a little more time
我還需要多一點時間


Underneath it all I'm held captive by the hole inside
在心底最深處我還是被陰影俘虜著
I've been holding back for the fear that you might change your mind
我遲遲不向前的原因是害怕你會改變心意
I'm ready to forgive you but forgetting is a harder fight
我已經準備好要遺忘過去了可是原諒又談何容易
Little do you know I
你不知道的是
I need a little more time
我還需要多一點時間

I'll wait, I'll wait
我會耐心等待
I love you like you've never felt the pain, I'll wait
我會愛你就像你曾未經歷過那些傷痛
I promise you don't have to be afraid, I'll wait
我向你保證你不需要敢到害怕
The love is here and here to stay
我的心就在你手裡我願意當你的歸屬
So lay your head on me
我的肩膀永遠為你而空


Little do you know
你不知道的是
I know you're hurting while I'm sound asleep
我知道當我假裝入睡時你還會想起那些傷痛
Little do you know
你不知道的是
All my mistakes are slowly drowning me
我犯的每一個小錯都快把我逼到窒息
Little do you know
你不知道的是
I'm trying to make it better piece by piece
我很努力把你的心一片一片拼回去
Little do you know I
你不知道的是
I love you till the sun dies
我愛你直到陽光不再

I'll wait, just wait
我會耐心等待
I love you like I've never felt the pain, just wait
我會好好呵護你你永遠都不會受到傷害
I love you like I've never been afraid, just wait
我會好好愛你你永遠都不必害怕
Our love is here and here to stay
我們的愛就是你的歸屬
So lay your head on me
所以把頭靠在我的肩膀上吧

I'll wait, just wait
我會耐心等待
I love you like I've never felt the pain, I'll wait
我會好好呵護你你永遠都不會受到傷害
I promise you don't have to be afraid, I'll wait
我發誓你永遠都不必再躲避了
The love is here and here to stay
我們的愛就是我們的歸屬
So lay your head on me
所以把頭靠在我的肩膀上吧

Lay your head on me
安心的把頭靠在我的肩膀上
So lay your head on me
就這樣安心的入睡吧
'Cause little do you know I
因為你可能不知道
I love you till the sun dies
我愛你直到陽光不再

 

Screen-Shot-2014-07-16-at-10.12.33-AM

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()