5 Seconds of Summer | Independence Day

 

lead_large  

 

Ello Tina回來囉快放鞭炮(#)

這首Independence Day真的好洗腦喔喔喔!

 

跟一個個性超爛的人交往然後分手之後一定要狂放這首歌啦!

因為那天是你的獨立紀念日喔喔喔!

 

Independence Day就是獨立紀念日

歌詞裡面如果看到Tina寫"獨立紀念日宣言"單純是為了翻譯順暢

請大家不要懷疑自己的視力XDDD

 

 

好喔來聽歌吧♥

 

Independence Day

 

Ooooh Ooooh

You're telling me the same old story
你一直反覆告訴我那老套的說法
And that I need to change
說什麼我必須改掉我的壞習慣
If you're not living my life for me
說什麼我要為了你做改變
You make it feel that way
老天才要聽你那些狗屁話

You know you know
你早就該知道的
We're losing control
我們漸行漸遠
I gotta break way
我必須離開
And nothing's gonna change
沒有什麼會改變

You've got to go
你必須走了
It's the end of the road
我們已經盡頭了
No matter what you do or say
你再怎麼挽留也沒有用

Baby you're not what I need
寶貝你不是我要的那個人
I'm over this
我們結束了
I'm over you
我們玩完了
I'm not gonna waste my life away
我才不要把我的生命浪費在你身上

This is my independence day
今天是我的獨立紀念日

I'm moving on there's no excuse
我要向前邁進了不需要任何理由
And I can't take away your pain
我沒辦法帶走你的傷痛

This is my independence day (x2)
這就是我的獨立紀念日宣言

Suddenly my picture is looking perfect
這瞬間我的照片看起來是這麼完美
Since you're not in the frame
因為你不在相框裡面
And deep down I never meant to hurt you
我真的不是有心要傷害你的
But you're the one to blame
可是你就是那個傷我最深的人

You know you know
你早就該知道的
We're losing control
我們漸行漸遠
I gotta break way
我必須離開
And nothing's gonna change
沒有什麼會改變

You've got to go
你必須走了
It's the end of the road
我們已經盡頭了
No matter what you do or say
你再怎麼挽留也沒有用

Baby you're not what I need
寶貝你不是我要的那個人
I'm over this
我們結束了
I'm over you
我們玩完了
I'm not gonna waste my life away
我才不要把我的生命浪費在你身上

This is my independence day
今天是我的獨立紀念日
I'm moving on there's no excuse
我要向前邁進了不需要任何理由
And I can't take away your pain
我沒辦法帶走你的傷痛

This is my independence day
這就是我的獨立紀念日宣言

Wouldn't it be nice
我知道
If it could've worked out right for us
如果我們能繼續下去有多好
I know you fight for all we had
我知道你很努力要挽回
But it didn't feel right
但是我們終究是不會相交的平行線

Heart down our sleeves
很多話都沒有說出口
We lost tonight
今晚真是撲朔迷離
And there's no looking back
但是我們真的回不去了

I'm over this
我們結束了
I'm over you
我們玩完了
I'm not gonna waste my life away
我才不要把我的生命浪費在你身上

This is my independence day
這是我的獨立紀念日宣言

I'm moving on there's no excuse
我要向前邁進了不需要任何理由
And I can't take away your pain
我沒辦法帶走你的傷痛

This is my independence day
這就是我的獨立紀念日宣言

Wouldn't it be nice
我知道
If it could've worked out right for us
如果我們能繼續下去有多好
There's no looking back
但是我們真的回不去了

This is my independence day (x2)
我的獨立紀念日宣言

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()