5 Seconds of Summer | Castaway

Artwork

Castaway

Young love, close the chapter
年少之愛 注定結束
There's no ever after
沒有幸福快樂之說
Fell fast, ended faster, yeah
迅速墜落 結局提早到來
Late night conversations
深夜對話
Led to complications
談到如今的錯綜複雜
Now my heart is in my hands
現在 你已經把我的愛歸還給我

'Cause you walked out and left me stranded
你棄我而去 留我徒自傷悲
Nothing left but picture frames
唯一留下來的只有空相框
And I just keep on asking myself
而我則是不斷地問自己

How'd we drift so far away
我們是怎麼來到這一步的
From where we left off yesterday?
是從昨天的爭吵開始的嗎
I'm lonely like a castaway, ay
我孤獨如流浪者一般
Heartbreak that I can't escape
無法逃脫的心碎
A sinking ship I'll never save
就像鐵達尼號一樣
I'm lonely like a castaway, ay
我孤獨如流浪者一般

All your screaming whispers
你那些犀利的言語
Slip right through my fingers
從我指尖上溜過
But these memories linger on
但我們共同的回憶仍停留
Eyes closed, all I see is
閉上眼 我只能眼睜睜看著
Good times disappearing
我們的快樂時光煙消雲散
And I'm trying to hold on
但我還在試著挽留

'Cause you walked out and left me stranded
你棄我而去 留我徒自傷悲
Nothing left but picture frames
唯一留下來的只有空相框
And I just keep on asking myself
而我則是不斷地問自己

How'd we drift so far away
我們是怎麼來到這一步的
From where we left off yesterday?
是從昨天的爭吵開始的嗎
I'm lonely like a castaway, ay
我孤獨如流浪者一般
Heartbreak that I can't escape
無法逃脫的心碎
A sinking ship I'll never save
就像鐵達尼號一樣
I'm lonely like a castaway, ay
我孤獨如流浪者一般

Oh oh oh-woah
Oh oh oh-woah
Oh oh oh-woah
Castaway

流浪者

Oh oh oh-woah
Oh oh oh-woah
Oh oh oh-woah
Castaway

流浪者

How'd we drift so far away
我們是怎麼來到這一步的
From where we left off yesterday?
是從昨天的爭吵開始的嗎
I'm lonely like a castaway
我孤獨如流浪者一般

How'd we drift so far away
我們是怎麼來到這一步的
From where we left off yesterday?
是從昨天的爭吵開始的嗎
I'm lonely like a castaway, ay
我孤獨如流浪者一般
Heartbreak that I can't escape
無法逃脫的心碎
A sinking ship I'll never save
就像鐵達尼號一樣
I'm lonely like a castaway, ay
我孤獨如流浪者一般

Oh oh oh-woah
Oh oh oh-woah
Castaway (oh oh oh-woah)

流浪者
Castaway
流浪者

Oh oh oh-woah
Oh oh oh-woah
Castaway (oh oh oh-woah)

流浪者
Castaway
流浪者

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()