5 Seconds of Summer | She's Kinda Hot

5sos-shes-kinda-hot-cover  

(0804 UPDATE) mv出來囉♥ 

 

 

我的熱情 Hey  好像一把火 Hey  燃燒了整個沙漠~~~

所以到底那個女生是火辣成什麼樣呢!?!?

讓我們繼續看下去lol

 

She's Kinda Hot

 

My girlfriend’s bitchin' cause I always sleep in
我的馬子一直發牢騷因為我總是睡過頭

She’s always screaming when she’s calling her friends
每當她打給朋友時都用尖叫著說話

She’s kinda hot though
但是她有點辣

Yeah she’s kinda hot though
對 她是有點辣

 

My shrink is telling me I’ve got crazy dreams
我的精神科醫師告訴我我做了太瘋狂的夢

She’s also saying I’ve got low self-esteem
她也說我我超自卑

She’s kinda hot though
但是她有點辣

Yeah she’s kinda hot though
對 她是有點辣

 

She put me on meds
她開了一堆藥

She won’t get out of my head
我無法把她趕出我腦海外

She’s kinda hot though
不過她有點辣

 

My friend left college cause it felt like a job
我朋友大學休學因為他覺得很累

His mum and dad both think he’s a slob
他爸媽都覺得他很廢

He’s got a shot though
不過他還是有機會啦

Yeah, he’s got a shot though
對 他還會有機會

 

When you’ve got bigger plans
當你有沒有人能懂的

That no one else understands
遠大夢想

You’ve got a shot though
你一定有機會的

They say we’re losers but we’re all alright with that
大家都叫我們魯蛇但我們都覺得還ok

We’re all believers that they’re not coming back
我們是自己夢想的信仰者

But we’re alright though
我們可以辦到啦

Yeah we’re alright though
對 我們可以辦到

 

We are the kings and the queens of the new broken scene
我們是新世代的國王皇后

Yeah we’re alright though
我們都心知肚明

Sometimes I’m feeling like I’m going insane
雖然有時候我覺得我瘋了

My neighbour told me I’ve got bad brains
連鄰居都說不要放棄治療

But I’m alright though
不過我還hold的住

Yeah we’ll be alright though

對 我們還hold的住

 

Cause we’re the kings and the queens of the new broken scene
我們是新世代的國王皇后

They say we’re losers but we’re all alright with that
即使大家都叫我們魯蛇我們都無所謂

We’re all believers that they’re not coming back
我們是自己夢想的信仰者

 

(x2)

But we’re alright though
我們還hold的住

Yeah we’re alright though
對 我們還hold的住

We are the kings and the queens of the new broken scene
我們是新世代的國王皇后

Yeah we’re alright though
對 我們都hold的住

 

 

#FreeTalk

這次的單曲強勢出擊,不過網友惡搞歌名真的太好笑啦XDDD

11221892_833494116764484_5850682756189477490_n

lawlllllllllllllllll

large  

large (1)  

 

各種婊啊XDDDDDD

 

而且這次男孩們為了這首單曲還先搞神祕害大家緊張兮兮以為要演鬼片(?

不過看在他們這麼努力賣萌而且超搞剛的份上就只好原諒他們囉♥

large (2)large (3)large (4)large (5)  

(Resourse from Funny 5SOS)

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()