Katharine McPhee | Lick My Lips 

Katharine-McPhee-Lick-My-Lips-2015-1200x1200  

 

大家好久不見

 

因為Tina的臉書動態上最近都是這首歌所以就忍不住手癢點進去聽了

最近還挺喜歡這種輕快曲風的說lol

 

我才不會說我一直很羨慕女生肚子中間有一條線呢哼

291613AC00000578-3097783-image-a-17_1432655088876  

 

好囉來聽歌吧♥

 

歌詞有點鹹濕呢(ㄎㄅ  只有一點點啦 

 

Lick My Lips

 

Your love, don't need to sugarcoat it
寶貝你不需要包裝你的愛
You make me rush, get me up all night
每晚你都把我治得服服貼貼
And when I taste it I want more than just a little bit
每當我淺嘗一口我就想要更多
You fill me up, baby it's alright
不要緊的寶貝盡情填滿我吧
Gorgeous
親親寶貝
Baby come on into my open arms
快投入我的懷抱
Gorgeous
可愛寶貝
Every time you need me all my buttons come undone
我的衣袖永遠為你敞開

You make me lick my lips
我輕舔嘴唇
You're my favorite flavor
你是我最愛的風味
When we kiss I just wanna savor
每一回我都細細品味我們的吻
Every drop of it, I can't get enough
你讓我欲罷不能
You make me lick my lips, my lips
我只對你一個人飢渴

I'm on top when I'm with you so exciting
我上你下感覺快樂似神仙
I can't deny, you make me feel so good
不能否認的是你的感覺太棒了
You're my jam, I wanna turn you up louder
我很努力讓你歡愉
Now let me see what's underneath that hat
現在就讓我看看你身體裡飢渴的靈魂


Gorgeous
親親寶貝
Baby come on into my open arms
快投入我的懷抱
Gorgeous
可愛寶貝
Every time you need me all my buttons come undone
我的衣袖永遠為你敞開

You make me lick my lips
我輕舔嘴唇
You're my favorite flavor
你是我最愛的風味
When we kiss I just wanna savor
每一回我都細細品味我們的吻
Every drop of it, I can't get enough
你讓我欲罷不能
You make me lick my lips, my lips
我只對你一個人飢渴

Baby you're the only one I need
寶貝我只需要你
Won't you come and put your lips on me
用力讓你的嘴唇貼緊我的吧

You make me lick my lips
我輕舔嘴唇
You're my favorite flavor
你是我最愛的風味
When we kiss I just wanna savor
每一回我都細細品味我們的吻
Every drop of it, I can't get enough
你讓我欲罷不能
You make me lick my lips, my lips
我只對你一個人飢渴

You make me lick my lips
我輕舔嘴唇
You're my favorite flavor
你是我最愛的風味
When we kiss I just wanna savor
每一回我都細細品味我們的吻
Every drop of it, I can't get enough
你讓我欲罷不能
You make me lick my lips, my lips
我只對你一個人飢渴

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()