Rixton | Make Out

 

RIXTON-MAKE-OUT_0

Rixton_MakeOut_354 

100216w560

 

其實make out 有很多種意思喔!

 

【英文片語:Make Out 有七個意思,你都會了嗎?】

經過老師的解析,大家有沒有都學會呢?
1. Hear or See 聽/看
2. Make a check payable 支票付款
3. Pretend 假裝
4. To do 要做什麼
5. To kiss passionately 親熱
6. To decipher small details 解析細節
7. To Understand someone's character 了解某人個性

 

source from  VoiceTube 看影片學美語

 

好了進入正題

Tina真的超喜歡這首歌的MV啊lol

結尾也超好笑的啦XDDDDD

大家看得出來這支MV總共惡搞了多少作品呢?
(以下有截圖之後會放上來:)

 

  1. Rihanna – Stay ft. Mikky Ekko
  2. Katy Perry – Roar
  3. Justin Bieber – Beauty And A Beat ft. Nicki Minaj
  4.  Miley Cyrus – Wrecking Ball
  5. Lady Gaga - Applause
  6. Robin Thicke – Blurred Lines ft. T.I., Pharrell

 

 

幕後花絮也是一整個笑點炸多www

 

Make Out

 

If I could live forever then
如果我可以活超過一百歲
I don't know what I'd do
我也不知道我可以幹麻
Forgot just what I meant to say
別生氣當我隨便說說
But I'm still in love with you
不過我依然會愛著你
The future sounds boring
未來聽起來有點無趣
Without the one you love
如果少了你愛的那個人
So while we're here in here and now
所以擇日不如撞日
Can we have some fun
來做些好玩的吧

Let's make out x4
來親熱吧

I don't even know your name
我根本就不知道你的名字
I don't even know your number
電話簿裡也沒有你的手機號碼
But I know I need you right now
可是我知道我現在非常需要你

Living in a crazy world
活在一個瘋狂的世界裡
You make me kinda crazy girl
是你讓我變得瘋狂女孩
Tell me if you need me right now
要我的話就說出口吧

If you love somebody (hey)
如果你愛著某個人
You should tell somebody (oh oh)
你就該告訴那個人
Do you love somebody
你愛著某個人嗎
Go and tell somebody
那就快點站起來
T-t-tell somebody
勇敢說出口吧

If I could live forever then
如果我可以活超過一百歲
I don't know what I'd do
我也不知道我可以幹麻
Forgot just what I meant to say
別生氣當我隨便說說
But I'm still in love with you
不過我依然會愛著你
The future sounds boring
未來聽起來有點無趣
Without the one you love
如果少了你愛的那個人
So while we're here in here and now
所以擇日不如撞日
Can we have some fun
來做些好玩的吧

Let's make out x4
來親熱吧

I just want to hold your hand
我只是想要牽著你的手
I just want to pull you closer
只是想要把你拉近我的懷裡
Baby do you feel like I do
寶貝你感受到了嗎
Baby if you hang around
親愛的如果你想到處晃晃
I can see it going down
化學變化在漫漫醞釀著
And get a little freaky with you
因為你愛情忽然來個恐怖大爆炸

If you love somebody
如果你愛著某個人
You should tell somebody
你就該告訴那個人
Do you love somebody
你愛著某個人嗎
Go and tell somebody
那就快點站起來
T-t-tell somebody
勇敢說出口吧

If I could live forever then
如果我可以活超過一百歲
I don't know what I'd do
我也不知道我可以幹麻
Forgot just what I meant to say
別生氣當我隨便說說
But I'm still in love with you
不過我依然會愛著你
The future sounds boring
未來聽起來有點無趣
Without the one you love
如果少了你愛的那個人
So while we're here in here and now
所以擇日不如撞日
Can’t we have some fun
為什麼不來些好玩的呢

Let's make out x4
來親熱吧
(Make out x15)
(
親熱時間)

Let's make out x8
來親熱吧

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow
    文章標籤
    Rixton
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()