Nick Jonas | Jealous

 

nick-jonas-jealous2  

 

Tina最近被這首歌洗腦得很嚴重啊

Spotify還有手機無限Repeat的都是這首lol

Tina的好朋友Julie跟我說Nick Jonas變得好壯壯

大家還記得Jealous的MV剛出來的時候Nick拍der雜誌照嗎

1412303143_nick-jonas-flaunt-magazine-zoom (1)  

Heyyyyyyyyyyyyyyyy別激動啊各位太太XDDDD

真的登大人呢餒XDDDD

 

Tina之所以不把歌名翻成忌妒的原因就是因為它確切的講中俺的心聲啊XDDD

你一定會有過的暗戀別人的港覺lol

flirting  

當有人跟你的暗戀對象調情的時候你的臉一定會跟Harry一樣臭吧XD

或者是當你在偷看你暗戀對象的時候如果他突然轉頭!

staring  

立馬轉開XDDDD

 

唉,Tina只能說少女情懷總是詩啊OTZ

俺也老大不小了麥麥何時要娶我回家(ㄎㄅ)

 

偷偷跟你們說喔其實Tina一開始看MV覺得很蠢沒有很喜歡這首歌(ㄎㄅ

可是後來聽到這個版本就超喜歡的喔喔喔♥

(我覺得已經超越原版了(ㄎㄅ)

還有很可愛的大合唱福音版本(?)

 反正兩個都比原MV好就是了(ㄍ)

 

好啦不鬧了

大家一起來進入少男/女吃醋的世界吧 lol

 

Jealous

 

I don't like the way he's looking at you
我不喜歡他盯著妳看的樣子
​I'm starting to think you want him too
我開始在想說妳是不是喜歡他了
​Am I crazy, have I lost ya?
我瘋了嗎我還擁有妳嗎
​Even though I know you love me, can't help it
就算我知道妳愛著我我還是無法不去想

​​​I turn my cheek music up
我把動感音樂轉開
​And I'm puffing my chest
大力吐氣著
​I'm getting ready to face you
我已經準備好面對妳了
​Can call me obsessed
我是為妳如此著迷
​It's not your fault that they hover
妳身邊黏著一堆蒼蠅不是妳的錯
​I mean no disrespect
噢我並沒有要冒犯的意思
​It's my right to be hellish
我有這個權力擺臭臉
​I still get jealous
因為我還是很忌妒

​'Cause you're too sexy, beautiful
因為寶貝妳太性感了
​And everybody wants a taste
大家都想要嚐嚐妳的滋味
​That's why (that's why)
這就是為什麼
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

'Cause you're too sexy, beautiful
因為寶貝妳太性感了
​And everybody wants a taste
大家都想要嚐嚐妳的滋味
​That's why (that's why)
這就是為什麼
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

​I wish you didn't have to post it all
我希望妳別把魅力全都散發出來
​I wish you'd save a little bit just for me
好希望妳能只為我一個人留著
​Protective or possessive, yeah
我的保護欲跟佔有慾真的太強烈了
​Call it passive or aggressive
可是這樣妳才知道我很愛妳

​I turn my cheek music up
我把動感音樂轉開
​And I'm puffing my chest
大力吐氣著
​I'm getting ready to face you
我已經準備好面對妳了
​Can call me obsessed
我是為妳如此著迷
​It's not your fault that they hover
妳身邊黏著一堆蒼蠅不是妳的錯
​I mean no disrespect
噢我並沒有要冒犯的意思
​It's my right to be hellish
我有這個權力擺臭臉
​I still get jealous
因為我還是很忌妒

'Cause you're too sexy, beautiful
因為寶貝妳太性感了
​And everybody wants a taste
大家都想要嚐嚐妳的滋味
​That's why (that's why)
這就是為什麼
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

'Cause you're too sexy, beautiful
因為寶貝妳太性感了
​And everybody wants a taste
大家都想要嚐嚐妳的滋味
​That's why (that's why)
這就是為什麼
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

​You're the only one invited
妳是唯一被我邀請到心房住的人
​I said there's no one else for you
這裡只為妳一個人空著
​'Cause you know I get excited, yeah
妳知道什麼時候讓我很興奮嗎
​When you get jealous too
就是當妳也為我吃醋的時候

​I turn my cheek music up
我把動感音樂轉開
​And I'm puffing my chest
大力吐氣著
​I'm getting ready to face you
我已經準備好面對妳了
​Can call me obsessed
我是為妳如此著迷
​It's not your fault that they hover
妳身邊黏著一堆蒼蠅不是妳的錯
​I mean no disrespect
噢我並沒有要冒犯的意思
​It's my right to be hellish
我有這個權力擺臭臉
​I still get jealous
因為我還是很忌妒

'Cause you're too sexy, beautiful
因為寶貝妳太性感了
​And everybody wants a taste
大家都想要嚐嚐妳的滋味
​That's why (that's why)
這就是為什麼
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

'Cause you're too sexy, beautiful
因為寶貝妳太性感了
​And everybody wants a taste
大家都想要嚐嚐妳的滋味
​That's why (that's why)
這就是為什麼
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

​Oh (that's why)
(
這就是為什麼)
​I still get jealous
我還是很忌妒
​Oh (that's why)
(
這就是為什麼)
​I still get jealous
我那麼愛吃醋

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()