close

Elyar Fox | Deja Vu

 

deja vu    

不行了Tina昨天剛點開這首歌我就呈現陶醉狀態了(鼻血(ㄎㄅ)

感謝可愛的小狐狸教大家法文(重點錯誤)

 

Deja Vu 似曾相識

 

你們相信前世這種說法嗎  這首歌給Tina的感覺就是跨越時空的愛(少女情懷氾濫(ㄎㄅ喔

前世很愛很愛一個人 等死掉投胎之後再次相遇 那種深刻愛戀的感覺又回來囉♥

(Sorry Tina以前很喜歡看戲說台灣(ㄎㄅ)

 

是說Tina對Elyar的感覺就是英國小嫩男♥(ㄎㄅ)

揪甘心的一個可愛大男孩,會為了粉絲四處跑

從一開始不會唸他的名字到後來被這個影片電到

 0:30那個地方Tina真的被電得心癢癢啊♥(怪阿姨走開)

 

希望有機會能夠翻其他Elyar的作品♥

Colourblind真的超好聽的!

字幕就在衣服上喔 超酷derrrrrrr!:)

 

 

好囉來聽這次Tina被迷的神魂顛倒的Deja Vu吧♥

 

 

Deja Vu

 

I feel like I've been here before
感覺我曾經踏入這裡
You just walked in
妳才剛走進來

But I feel so sure
我就十分確定
And in my mind I'm trying to find a reason
我在腦海中思索千萬次只想找到

Why I recognize you
為什麼妳這麼吸引我
I realize I knew you all along
為什麼我好像認識了妳好久


When I saw your face
當我看見妳

I lost time and place
我迷失在有妳的時空
When I saw you smile
當妳揚起嘴角

It made my heart go wild
我的心臟就噗通地狂跳
And when I touched your lips
當我輕碰妳的唇瓣

It wasn't our first kiss
熟悉的不像是我們的初吻
Yeah
Man I think I love this girl
老天我想我愛著這個女孩

Another life another world
愛妳就像是擁有了整個宇宙
I'm finally finding you
我終於找到妳了

It feels a little like déjà vu
這種似曾相識的感覺


I don't believe in fate
我從不相信命運

But I feel something in the air so I
但我知道空氣中飄浮著什麼
Take a breath and take a chance
所以我深呼吸決定向妳邁出腳步
I know it’s hard to understand but
我知道這很難解釋不過請妳聽我說
Baby hear when I say I knew it right from
寶貝我從第一次見到妳就這麼覺得

 

When I saw your face
當我看見妳

I lost time and place
我迷失在有妳的時空
When I saw you smile
當妳揚起嘴角

It made my heart go wild
我的心臟就噗通地狂跳
And when I touched your lips
當我輕碰妳的唇瓣

It wasn't our first kiss
熟悉的不像是我們的初吻
Yeah
Man I think I love this girl
老天我想我愛著這個女孩

Another life another world
愛妳就像是擁有了整個宇宙
I'm finally finding you
我終於找到妳了

It feels a little like déjà vu
這種似曾相識的感覺
like deja vu
似曾相識


A little like a little like yeah
這有點像是
A little like a little like yeah
似曾相識
Another life another life ohh yeah
愛妳就像
Another life another life heeyy yeah
擁有了整個宇宙


When I saw your face
當我看見妳

I lost time and place
我迷失在有妳的時空
When I saw you smile
當妳揚起嘴角

It made my heart go wild
我的心臟就噗通地狂跳
And when I touched your lips
當我輕碰妳的唇瓣

It wasn't our first kiss
熟悉的不像是我們的初吻
Yeah
Man I think I love this girl
老天我想我愛著這個女孩

Another life another world
愛妳就像是擁有了整個宇宙
I'm finally finding you
我終於找到妳了

It feels a little like déjà vu
這種似曾相識的感覺


It feels a little like déjà vu 
似曾相識的感覺

 

 

elyar-fox  

 

也請大家多多支持  Elyar Fox Taiwan/台灣第一後援會 !:)♥

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

 

Thanks a million♥

 

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Elyar Fox Deja Vu
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()