Rixton | Wait On Me

 

rixton-me-and-my-broken-heart-ep-cover.jpg

 

(1011更新)

正式MV出來啦♥♥♥

 

西裝真的太犯規了啦XDDDDDD

而且後面Tina還以為Jake會被揍幸好沒有呼呼~

(0923更新)

字幕影片出來啦♥

  

 

Tina從上個禮拜說要翻Rixton的歌到現在才生出一首(ㄎㄅ

這首歌是Tina超級推薦的喔喔喔喔喔♥

 

這首Tina翻的真的很爛

有錯誤請不吝指教喔!

 

來聽這首歌吧♥ 

還有Live版喔!

 

Wait On Me

 

Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
而且我還想再多愛你一些
Wait on me
等等我
Come a little closer
再靠近一點
Wanna be the one to explore
我想探索你的世界
A little trouble never hurt nobody
小麻煩傷不了誰
Ooh I wanna feel your body
我只想感受你
Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
我還想再多愛你一些

Take it, take it
拿走吧
I'll give my heart to you for free girl
儘管拿走我的心吧女孩
Don't you break it, break it
只求你別
Along with every piece of me, yeah
把我的心捏成碎片

I'll go the distance but not all of the way, yeah
只要給我一點暗示我就會勇往直前
Say what you mean to me, and mean what you say, yeah
說出你對我的感覺吧對我的感情做點回應吧

I never wanna be your ex-man
不想當你的過去式
I'll never make you feel ignored
絕對不會冷落你
You can go and find your next man
你可以去尋找下一個目標
But I know what you're waiting for
可是我知道你在等什麼

Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
而且我還想再多愛你一些
Wait on me
等等我
Come a little closer
再靠近一點
Wanna be the one to explore
我想探索你的世界
A little trouble never hurt nobody
小麻煩傷不了誰
Ooh I wanna feel your body
我只想感受你
Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
我還想再多愛你一些

Some more, oh, oh
想要再多愛你一點
Some more, oh, oh
讓我再多愛你一些

Say it, say it
說出來吧
I know there's something on your mind, girl
我知道你在打什麼主意
And I hate it, hate it
我很討厭
When you just act like you're okay, yeah
你總是裝做什麼都無所謂的樣子

I wanna be the one and all that you need, yeah
我想要當你的永遠跟唯一
I'll listen to your heart, I know how it speaks, yeah
我就是那個懂你內心世界的人

I never wanna be your ex-man
不想當你的過去式
I'll never make you feel ignored
絕對不會冷落你
You can go and find your next man
你可以去尋找下一個目標
But I know what you're waiting for
可是我知道你在等什麼

Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
而且我還想再多愛你一些
Wait on me
等等我
Come a little closer
再靠近一點
Wanna be the one to explore
我想探索你的世界
A little trouble never hurt nobody
小麻煩傷不了誰
Ooh I wanna feel your body
我只想感受你
Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
我還想再多愛你一些

Some more, oh, oh
想要再多愛你一點
Some more, oh, oh
讓我再多愛你一些

I wanna love you some more
我還想再多愛你一些
Come closer you know ya, don't feel like before
靠近一點別害羞
I'll give you what you want till you want it more
我會給你你需要的直到你開始渴求我
In your head, in your heart, like never before
在你的腦海裡你的心裡你從來沒有過的感覺
If a good thing is what you're waiting for
如果你在找的就是我
Then don't you look no more
那麼就別再摸索

Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
而且我還想再多愛你一些
Wait on me
等等我
Come a little closer
再靠近一點
Wanna be the one to explore
我想探索你的世界
A little trouble never hurt nobody
小麻煩傷不了誰
Ooh I wanna feel your body
我只想感受你
Wait on me
等等我
I know how to love you
我知道該怎麼愛你
And I wanna love you some more
我還想再多愛你一些

Some more, oh, oh
想要再多愛你一點
Some more, oh, oh
讓我再多愛你一些

 

 

#Sound Chex 

 

Rixton現在正在巡迴演出

來看看他們幫Chex這款零食代言的小影片吧XDD

目前只有出五集  想要繼續看下去就訂閱吧:)

裡面真的做了很多蠢事啊OMG

(這個在高雄買不到所以Tina已經委託朋友買了XDDD)

  

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

Thanks a million♥

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

arrow
arrow
    文章標籤
    Rixton Sound Chex Wait On Me
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()