close

Anarbor | 18

 

anarbor_burnout  

Anarbor  

此18非彼18喔  別以為Tina看不出來你們的小心思XDDD

那個時候再8Tracks聽到 Anarbor的歌整個驚為天人!

所以就跑去聽整張專輯了(*´∀`)~♥

 

這首歌是Tina超喜歡的專輯Burnout裡面的喔

第一張圖就是Burnout的專輯封面♥

 

描述的是一個會喝酒又抽菸然後留長髮還有刺青的男生喜歡著一個女生

這個女生為了要氣她的父母所以跑過去跟男生一起住

不過這個男生覺得大丈夫因為他很喜歡這個女生

完畢(?)

哈哈Tina把整首歌都講完了不過你們都要聽音樂喔!

這首歌的旋律很輕快很可愛♥ (而且歌詞很簡單所以Tina聽得懂)

 

來點音樂吧♥ 歌詞字幕用的顏色也超可愛的♥

 

18

 

Eighteen, crazy
瘋狂的18
pulled up in your daddy's car
妳開著妳爸爸的車子到我家門前
you wanna move in with me
妳說妳想要搬進來跟我一起住
guess we're off to a heavy start
我想我們的發展會很艱辛吧

Should've seen this coming from a mile away
早就該料到這會發生的
eighteen, crazy
瘋狂的18
I know what you want from me
不過我知道妳的小心思
I know what you want from me
我早就知道妳想要做什麼了

So if you wanna piss off your parents
所以如果妳要惹妳爸媽生氣
take me to scare them
拿我來威脅他們
show them you're all grown up
跟他們說妳已經長大了
If long hair and tattoos are what attract you
如果我的長髮還有刺青能夠吸引妳
I would've tracked you
我也許就會追著妳跑
baby then you're in luck
寶貝妳不知道妳有多幸運
and I know it's just a phase
但我知道這都只是個謊言
you're not in love with me
妳一點也不愛我
you wanna piss off your parents, baby
妳只是想惹妳爸媽生氣  寶貝
piss off your parents
妳只想惹妳爸媽生氣
that's alright with me
不過這樣對我而言也沒有問題

You know I'm broke
妳知道我身無分文
so you pulled out your daddy's car
所以妳就開著妳爸爸的車到我家門前
I drink, I smoke
我既會喝酒也會抽菸
you ended up from the very start
其實我們在最開始的時候就沒有任何可能性

Should've seen this coming from a mile away
早就該料到這會發生的
eighteen, crazy
瘋狂的18
I know what you want from me
不過我知道妳的小心思
I know what you want from me
我早就知道妳想要做什麼了

So if you wanna piss off your parents
所以如果妳要惹妳爸媽生氣
take me to scare them
拿我來威脅他們
show them you're all grown up
跟他們說妳已經長大了
If long hair and tattoos are what attract you
如果我的長髮還有刺青能夠吸引妳
I would've tracked you
我也許就會追著妳跑
baby then you're in luck
寶貝妳不知道妳有多幸運
and I know it's just a phase
但我知道這都只是個謊言
you're not in love with me
妳一點也不愛我
you wanna piss off your parents, baby
妳只是想惹妳爸媽生氣  寶貝
piss off your parents
妳只想惹妳爸媽生氣
that's alright with me
不過這樣對我而言也沒有問題

So if you wanna piss off your parents
所以如果妳要惹妳爸媽生氣
take me to scare them
拿我來威脅他們
show them you're all grown up
跟他們說妳已經長大了
If long hair and tattoos are what attract you
如果我的長髮還有刺青能夠吸引妳
I would've tracked you
我也許就會追著妳跑
baby then you're in luck
寶貝妳不知道妳有多幸運
and I know it's just a phase
但我知道這都只是個謊言
you're not in love with me
妳一點也不愛我

You wanna piss off your parents baby
妳只是想惹妳爸媽生氣
piss off your parents
妳只想惹妳爸媽生氣
that's alright
那也沒關係
you wanna piss off your parents
妳只是想惹妳爸媽生氣
piss off your parents
妳只想惹妳爸媽生氣
that's alright with me
不過這樣對我而言一點也沒問題

 

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

 

Thanks a million♥

 

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()