close

Rixton | Speakerphone

 

rixton1.jpg rixton-me-and-my-broken-heart-ep-cover.jpg  

 

Rixton的歌給Tina的感覺就是一聽就入迷嗚喔喔喔喔喔喔喔喔喔喔喔♥

 

這首Speakerphone是Tina這幾天單曲無線循環的一首歌(*´∀`)~♥

Tina這篇真的翻得超級白話  沒有很浪漫的fu真的很對不起(╥﹏╥)

 

大家對Rixton的第一印象可能是在第一句就超級有爆發力的Me and My Broken Heart

可是Tina喜歡上Rixton是因為聽了他們翻唱Ariana Grande的 Problem喔。:.゚ヽ(*´∀`)ノ゚.:。

 

 

Tina最近真的太喜歡他們了所以一定會有第二首翻譯出來

到時候再來不負責介紹吧♥

不過還是先放圖讓大家認識一下他們喔ლ(・´ェ`・ლ)

RIXTON2.jpg  

這張圖是Make Out裡面的

Tina自從看了Make Out之後就瘋狂的愛上他們了

哪有人家一個MV一次惡搞那麼多當紅MV啦XDDD

難怪對岸的粉絲叫他們二團  真的很逗很蠢超可愛啦XDDDD

MV真的拍得太有趣太可愛了♥ 希望有機會也能夠翻譯這首歌♥

 

 

好啦我們來聽Speakerphone吧(*´∀`)~♥

 

Speakerphone

 

Put me on speakerphone
開擴音跟我通話吧
I know you're not alone
我知道你不是一個人
Enough is enough
我們就在這裡畫下句點吧
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你
Got my heart on my sleeve again
對你我毫無保留
I played your silly games
任你玩弄於手中
Enough is enough
我們真的就在這裡畫下句點
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你

Baby, it's me again
寶貝  打給你的人是我
Calling my only friend
撥電話給我唯一的朋友
You do remember don't you?
你還記得吧
You're falling in love again
你又再度墜入愛河了
And I could try to pretend that I don't think about you
我很努力試著假裝我再也不需要你了
I go out every night
我過著糜爛的生活
I'm finding it hard to let you go
我真的無法放手讓你走
You left me behind, we said our goodbyes
你拋下了我  我們相互道別
Now I need you to pick up, pick up
不過我需要你現在就接起電話

Pick up pick up
接起電話吧

Put me on speakerphone
開擴音跟我通話吧
I know you're not alone
我知道你不是一個人
Enough is enough
我們就在這裡畫下句點吧
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你
Got my heart on my sleeve again
對你我毫無保留
I played your silly games
任你玩弄於手中
Enough is enough
我們真的就在這裡畫下句點
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你

And I call back again
我一通又一通的打
So call back again
繼續撥我最熟悉的號碼
I lose all self-control
我快要失控了
And I call back again
我一通又一通的打
So call back again
繼續撥我最熟悉的號碼
So pick up, pick up, baby
所以請接電話吧

I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你

So it's another day
又是新的一天
Slurring my words away
我又把話含糊帶過
So many things that I've never said
還有好多想說的還沒說出口
It's making my heart break
我的心已經碎成片
So pick up your phone again
所以快接電話吧

But I got explain that
我必須跟你坦承
I go out every night
我過著糜爛的生活
I'm finding it hard to let you go
我真的無法放手讓你走
You left me behind, we said our goodbyes
你拋下了我  我們相互道別
Now I need you to pick up, pick up
不過我需要你現在就接起電話

Pick up pick up
接起電話吧

So put me on speakerphone
開擴音跟我通話吧
I know you're not alone
我知道你不是一個人
Enough is enough
我們就在這裡畫下句點吧
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你
Got my heart on my sleeve again
對你我毫無保留
I played your silly games
任你玩弄於手中
Enough is enough
我們真的就在這裡畫下句點
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你
And I call back again
我一通又一通的打
So call back again
繼續撥我最熟悉的號碼
I lose all self-control
我快要失控了
And I call back again
我一通又一通的打
So call back again
繼續撥我最熟悉的號碼
So pick up, pick up, baby
所以請接電話吧

I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你

Pick up, pick up
接電話吧
(Pick up, pick up)
Pick up, pick up
接電話吧
(Pick up, pick up)
Pick up, pick up
接電話吧
(Pick up, pick up)
Pick up, pick up
求求你  接電話吧
(Pick up, pick up)

Put me on speakerphone
開擴音跟我通話吧
I know you're not alone
我知道你不是一個人
Enough is enough
我們就在這裡畫下句點吧
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你
Got my heart on my sleeve again
對你我毫無保留
I played your silly games
任你玩弄於手中
Enough is enough
我們真的就在這裡畫下句點
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你

And I call back again
我一通又一通的打
So call back again
繼續撥我最熟悉的號碼
I lose all self-control
我快要失控了
And I call back again
我一通又一通的打
So call back again
繼續撥我最熟悉的號碼
So pick up, pick up, baby
所以請接電話吧
I only call when I'm drunk
我只在我喝醉的時候打電話給你


 

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

 

Thanks a million♥

 

Comments are appreciated xxx Love you guys<3

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()