close

The Vamps | Wild Heart

 

The-Vamps-Meet-The-Vamps-2014-1200x1200.png  

 

我真心覺得我越來越迷從YouTube出道的團了

YouTube真的有種神奇的魔力啊啊啊啊啊(吶喊)

這次的是已經出道好一陣子歌也放在手機裡好一陣子然後現在聽到完全迷上的 The Vamps

(我怎麼覺得我常常在做這種傻事OTZ)

 

vamps-webchat_720x405.jpg  

↑ Bradley你在做什麼XDD

 

the-vamps-hmv.jpg  

 

這首歌讓Tina一聽就愛上的部份是副歌

大家不妨去聽聽看,然後就會變成跟Tina一樣每天都要聽三遍XDDD 

 

 

 

 

看完有沒有想要來一趟公路之旅XDD

他們四個公路旁解放那裡超好笑,Tina看到一整個噴飯XDD

然後可愛的鼓手Tristan超可愛的  先是買東西趕不上車然後是搖邊撒尿噗哈哈哈XDDDDDDDD

 

另外一個讓Tina更驚豔的是主唱Bradley Simpson

明明看起來超幼齒但是他居然比Tina大一歲咿咿咿咿(尖叫)

933728d891b811e3bdab12d534f34f8c_6  

 

好啦要開始啦

 

 

Wild Heart

 

I was walking away,
我想要離開
But she's so beautiful it made me stay
但我為她的美麗所懾服
I don't know her name,
我不知道她的名字
But I'm hoping she might feel the same
但我希望她和我有相同的感覺
So here I go again,
所以我來了
She got my heart again!
我的心已經被她攫獲了

 


Tonight we'll dance
今晚我們會盡情舞動
I'll be yours and you'll be mine
我是你的  你也會是我的
We won't look back,
我們不會回頭
Take my hand and we will shine
握住我的手  我們將揮灑青春

Oh, oh, oh

She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
I got a wild heart
我有顆狂野的心

 

Stay here, my dear,
留下來,親愛的
Feels like I've been standing right here for years
這感覺就像我已待在你身旁多年
My mind's beat up
我的心鼓動著
Tell me that you feel this, and I won't give up
告訴我你感受到了  我就不會放棄
I won't give up
我不會放棄

 

Tonight we'll dance
今晚我們會盡情舞動
I'll be yours and you'll be mine
我是你的  你也會是我的
We won't look back,
我們不會回頭
Take my hand and we will shine
握住我的手  我們將揮灑青春

Oh, oh, oh

She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
I got a wild heart
我有顆狂野的心

 

And I know it's late, I know it's cold
我知道已經很晚了  我知道這裡很冷
But come right here, I swear I'll never let you go
但我來了  我發誓我永遠都不會讓你走
The way you move, it's wonderful
你的步伐美極了
Let's do it now, 'cause one day we'll both be old
就趁現在狂歡吧  因為我們總會老去
Oh whoa oh

 

Tonight we'll dance
今晚我們會盡情舞動
I'll be yours and you'll be mine
我是你的  你也會是我的
We won't look back,
我們不會回頭
Take my hand and we will shine
握住我的手  我們將揮灑青春

Oh, oh, oh

She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
I got a wild heart
我有顆狂野的心

 

Tonight we'll dance
今晚我們會盡情舞動
I'll be yours and you'll be mine
我是你的  你也會是我的
We won't look back,
我們不會回頭
Take my hand and we will shine
握住我的手  我們將揮灑青春

Oh, oh, oh

She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
I got a wild heart
我有顆狂野的心

Oh, oh, oh

She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
She needs a wild heart
她需要顆狂野的心
I got a wild heart
我有顆狂野的心

 

 

 

 

 

歡迎捉蟲!覺得可以更改的部分請一定要告訴Tina!

 

Thanks a million♥

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()